کشتی تفریحی، مخصوص بانوان...
نوشته شده توسط : علی افشار

18-2

این کشتی که در ساخت آن بهترین و گران‌ترین مصالح و تزئینات استفاده شده، با در نظر گرفتن علایق بانوان طراحی شده است. رنگ در نظر گرفته شده برای این کشتی، رنگ سفید شفاف و طلایی باشکوه است، این کشتی تفریحی 262 پا امتداد خواهد داشت. خانم‌های ثروتمند به عنوان مشتری اصلی این کشتی در نظر گرفته شده‌اند، از این رو در تزئین و آراستن طراحی سایت آن از طلا، کریستال‌های باشکوه، خز و نقش و نگار گل‌های رنگارنگ به وفور استفاده شده است.

18-4

نام این کشتی نیز ” La Belle” خواهد بود که به معنی “بانوی زیبا” است. این کشتی باشکوهِ 80 متری، حقیقتاً چشم‌ها را مجذوب خود خواهد کرد، به ویژه چشمان زیبا پسند خانم‌ها، قطعاً از مشاهده‌ی طراحی آن لذتی وافر خواهند برد. در طراحی کشتی از خطوط ملایم به همراه با لبه‌های نرم و خوش فرم به شکلی گسترده استفاده شده است.کابین اصلی رژیم لاغری کشتی در طبقه‌ی دوم واقع شده است،  6 کابین لوکس و زیبای مخصوص مهمان نیز در گوشه و کنار کشتی پراکنده بوده و در مجموع توانایی پذیرایی از 12 مهمان را دارا هستند. این کشتی دارای امکانات متعدد، فضاهای زیبا برای صرف غذا و استراحت و البته مکانی مناسب اجرای موسیقی زنده است.

18

در این کشتی به جای دارت و بازی‌های کامپیوتری مورد علاقه‌ی آقایان، امکانات دیگری گنجانده شده است. یک مجموعه اسپای کامل شامل سونا، سونای خشک، سونای مادون قرمز، استخر همراه با جریان‌های آبی تسکین دهنده، اتاق برف و البته فواره‌های یخی از جمله این ویژگی‌ها هستند. یک فضای مناسب فعالیت‌های ورزش و جکوزی نیز از دیگر امکانات این کشتی است.کتابخانه، شومینه، مرکز زیبایی، چندین بار و البته سالن سینما نیز مزایای قابل توجه دیگری است که این کشتی از آنها برخوردار است.

18-3

این کشتی در 5 طبقه ساخته شده که یکی پس ازدیگری با امکانات متنوع و خوشایند تکمیل شده‌اند. به علاوه یک جایگاه مناسب فرود هلیکوپتر هم در آن تعبیه شده که البته بهتر است بدانید از هلیکوپتر طلایی خبری نبوده و تصویر این هلیکوپتر تنها برای جلب توجه و نشان دادن شکوه و امکانات لوکس این کشتی صورت گرفته است.در مورد ارزش این کشتی، با توجه به امکانات و البته مصالح  و تزئینات گرانقیمت و باشکوه استفاده شده در آن، نمی‌توان انتظار قیمتی پایین را داشت. این کشتی بی‌شک یکی از لوکس‌ترین و گرانقیمت‌ترین‌های نوع خود در جهان به شمار می‌رود.





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: